Bentley Club, Бентли Клуб, Бентли Форум
 
Bentley Club, Бентли Клуб, Бентли Форум
Справка Пользователи Календарь Поиск Сообщения за день Все разделы прочитаны
  #11  
Старый 01.06.2011, 16:36
Аватар для xyclon
xyclon xyclon вне форума
Супермодератор
 
Регистрация: 03.08.2010
Адрес: Санкт-Петербург
Сообщений: 1,974
По умолчанию

С Навтеком переписывался в свое время:

Dear Mr. ..........,

Thank you for your interest in our products.

NAVTEQ is the database supplier for many different navigation systems on the market. However, at this moment we do not handle the distribution of products for your navigation system.

To receive information regarding products for your navigation system, we recommend you to contact your Bentley dealer directly.

Should you require additional information, please send us your feedback by replying to this email.

When responding, please refer to this email including your reference number.

With kind regards,

NAVTEQ Customer Service Centre
PO Box 501
7300 AM APELDOORN
THE NETHERLANDS
www.navteq.com/contactus


т.е. они пишут "do not handle the distribution of products for your navigation system.... we recommend you to contact your Bentley dealer directly".

Другими словами, у них все есть, только они не имеют права его подорвать и отсылают к дилеру.
__________________
___|____|____|____|____|__
___|____|бицца|____|____|
_|____| галавой |____|____|
___|____|сюдЫ|____|____|__
_|____|____|____|____|___
Ответить с цитированием
 


Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)
 
Опции темы
Опции просмотра

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Последние новости

Наши партнеры